Екстрим-системи зв'язку Bb-talkin - інновації в світі екстремальних видів спорту.

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів" Ви маєте право повернути непотрібний товар або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Товар належної якості це товар без дефектів, з цілісною упаковкою, який з певних причин не підійшов Вам.

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172, продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, обміну або поверненню не підлягають.

Товар підлягає поверненню або обміну при умові, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд і споживчі властивості. Якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обміну або поверненню він не підлягає.

Товаром неналежної якості вважається неякісний товар з будь-якими дефектами.

Порядок обміну товару належної якості

Покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання товару.

Обмін товару належної якості проводиться протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей.

У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється коштом отримувача. У разі повернення коштів за товар належної якості, повертається лише вартість товару, без урахування доставки.

Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості

У разі отримання товару неналежної якості, покупець має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні в наш магазин, за допомогою сайту або пошти.

У зверненні необхідно описати причину обміну або повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів в належній якості.

Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на придбання іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного в продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару неналежної якості доставка здійснюється нашим коштом.